2009. május 22., péntek

Vihar előtti csend

Hát közeledik... Mindig is szerettem a megmérettetés előtti estéket. Ilyenkor már nem kell csinálni semmit, kicsit készülődni, és várni a rajtot.
Kissé durva hét volt: rohangásztam, mint pók a falon, és majd' minden délután megfordultam a fogorvosnál is. Nem túl jó előjelek, de nem parázom; nem ilyenek szoktak dönteni. Még a blogba se tudtam írogatni, sok minden volt, lefáradtam. Azért jó érzés volt olvasni, hogy kisebb népi kezdeményezés indult azért, hogy szombaton meglegyen az 1000. Egy kicsit majd még várni kell rá, de előbb-utóbb meglesz, Sven nagyon tolja.
Szóval holnap reggel rajt; már várom nagyon. A végén változott az útvonal; az egész megtekinthető a turistautak.hu oldalon. Így arrafelé fog befejeződni, amerre egyszer egy téli túrát nyomtunk a Gerecsében. Sven, emlékszel az Öreg-Kovács hegyre?
Két év telt el a legutóbbi óta. Már várom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése