2009. május 3., vasárnap

Woman from BR

Na, most már jöhet az én élménybeszámolóm is. Reggel minden simán ment, még korán is értünk oda a Kökire, szóval volt alkalmunk megtapasztalni a hely szépségét (emberek, retkes helyek). A vonat tényleg nagyon gusztustalan volt, és ez alól a WC sem volt kivétel, amit kénytelen voltam használatba venni, bár ha nem muszáj, akkor nem teszem. A vonattól nagyon hamar odataláltunk az iskolához, hála aneron térképének (látnék róla itt egy fotót), aztán jöhetett egy gyors nevezés. Az öltözéssel voltak problémák, ugyanis egymás mellett volt két ajtó, az egyiken öltöző felirattal, a másikon ruhatár felirattal, ami alá később beficcent szintén egy öltöző felirat. Tehát kénytelen voltam megvárni, amíg a fiúk öltöztek én vártam egy kicsit, aztán bementem, mert még mindig utálok várni. Az öltözések után az iskola udvarában letettük a cuccainak, és melegítettünk a hintákon és a libikókán. Nagy élmény volt. Vannak fotók és videók, kb. úgy nézhettünk ki, mint valami nagy gyerekek, akiket nem lehet megfegyelmezni. Nem baj, azért mire jött a startolási idő, elég melegek lettünk, de leginkább aneron, aki egész nap buzi poénokkal fárasztott.
A verseny: A kilométereket jelölő táblák teljesen korrektül voltak kirakva, a frissítés is jó volt, bár az isoital valami narancssárgás szörp volt, de azért jól esett. Sajnos mielőtt elindulunk elfelejtettem bevizezni a hajam, tehát az első frissítésig (2 km) szinte felforrt az agyvizem. Tehát 2 km-nél egy pohárnyi víz a hajamra, egy pohárnyi vizet meg megittam, de mire elértem a 4. km-hez, már teljesen megszáradt a hajam, tehát újra vizeztem. És ezt a jó szokásomat megtartottam a távocskám végéig. A versenyen a tempó nem volt valami gyors, de ahhoz képest, hogy izomlázam volta vádlimban (köszönhetően a feszített tempóban végigvágtatott 15 km-nek péntek délelőtt), egész jó tempó volt. Szerencsére a valamikor 3 és 4 km között ez a fájdalom elmúlt és tudtam normálisan haladni. Az energiámból még arra is futotta (értitek, futotta. Ha-ha-ha. Bocsi.), hogy a 7 km után gyorsuljak és ezt a gyorsabb tempót tartva érjek be a 9 km-nél váró Davidhoz, aki váltott. Itt megvártam míg jönnek a DrF és felvetem videóra. Innen egy kellemes sétával értem be a célba. A 9 km-en futott időm olyan 50 perc körül lehet, nem tudom pontosan, nem volt nálam óra. Fiúk, nagyon ügyesek voltatok, jó móka volt, jövőre is menjünk. Büszkén növelem a
SZÁMLÁLÓT 636 km-re.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése