2009. május 3., vasárnap

Záróbusz

Igyekeztem én is mára időzíteni a futásomat, így ismét mozgott a teljes BR-csapat. Ismét az erdei körömet nyomtam, mert nagyon élvezem, hogy csak 1,5 km és ott vagyok. Megint hatalmas készülődés előzte meg az indulást. A svéd tavasz kicsit megnehezíti a megfelelő hosszúságú futóruha kiválasztását. Rendszeresen trafálok mellé, nem történt ez másként ma sem. Ma túlöltöztem. (Mindig megzavar a helyiek öltözködési szokása. Amikor én hosszú gatyában, póló, vékony pulóverben érzem jól magam az itteni kiscsajok már rövidgatyában spagettipántos topban mezítláb rohangálnak a játszótéren. (Nem tudom mit vennének fel nálunk augusztusban.) A tegnapi kirándulásról viszont miattam kellett visszafordulni, mert nagyon fáztam a fent említett összeállításban. Ezzel magyarázható a mai óvatosságom, de nem kalkuláltam bele, hogy tegnap fújt a szél és nem futottam, ma meg nem fújt.) Mindent összevetve nem volt rossz, élveztem is, de kíméletlen kritikusom szerint nem sokkal volt jobb a tempóm, mint: ld. cím. Viszont hozzáraktam egy kicsit a
SZÁMLÁLÓHOZ 650 km
Minden mai célbaérkezőnek nagyon gratulálok! Külön öröm, hogy mindenki megúszta sérülés nélkül!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése