2009. május 17., vasárnap

18 helyett 20

És nem azért, mert hihetetlenül jól ment, és rá akartam húzni még egy kicsit, hogy szép kerek legyen. A terv az volt, hogy az erdei körömbe rakok még egy 4 km-es hurkot... Le kellene már szoknom arról, hogy "most nem veszem elő a térképet, mert szerintem itt vagyok és erre kell menni". Természetesen nem tévedtem el, de ez az út volt a "rövidebb". Egyébként, a kis izgalmat/bosszankodást leszámítva nem volt rossz. Nagyon kényelmes tempót választottam, talán egy kicsit túlságosan is. Az idő pedig nagyon kellemes volt, hosszú hetek után, megint rövidben tudtam futni!
Próbálok vigyázni magamra, de lehet, hogy az egyenetlen talajjal barátkozik meg a térdem nehezebben. Attól persze nem kell félni, hogy mindig széthajtom magam. Kezdek megbarátkozni vele, de bennem van valami gén, ami megakadályozza, hogy komolyan megkínozzam magam. A terv az, hogy futogatok többet és gyakrabban, főleg a kondi miatt és, "hogy jobban nézzek ki pucéran". A városi versenyig hetente az egyik 10-est jobban megpörgetem. (Ez alól kivétel volt ez a hét, amikor mindegyik lötyögős volt.) Utána az augusztus végi félmaratonig, pedig a hétvégi hosszúakra fogok jobban koncentrálni.
"Kirándulás" volt, de nagyon szép helyen voltunk. A webkamerát azért tettem fel, mert érdemes este fél 10 után megnézni. Szokatlan, hogy ilyen világos van este, és még messze a nyári napforduló. Volt pár alkalom, hogy nagyon megviccelt minket.
Hálás köszöntet DrSequence és DrF összjátékának!
SZÁMLÁLÓ 819 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése