2009. május 24., vasárnap

(G)lamour (DrF ötlete, mert nekem semmi nem jutott az eszembe)

Én is beszámolgatok, bár igazából nincs miről. A versenyecském (, ha lehet annak nevezni) nem volt annyira rossz. Negyed 12-től már ott voltam (Westend, Tetőterasz), mert 12-ig le kellett adni a részvételi nyilatkozatot. Aztán szerencsére aneron kijött és nem kellett egyedül lennem, amiért még egyszer nagyon hálás vagyok, szóval köszönöm! Az időjárás nem volt rossz, csak irtó meleg volt, és nagyon tűzött a nap. Aneron türelmén azért nagyon meglepődtem, mert amíg vártunk a startig (fél 4), addig kb. az összes ruhaboltot végigjártuk. Szóval ez volt az egyik dolog, amin meglepődtem. A másik az az volt, hogy nem mindegyik csaj volt az a tipikus cicababa, volt 1-2 egész kedves is. Az időm 18 másodperc és még valamennyi lett, amivel a 44. helyet tudtam megszerezni a kemény 100 méteren. Sven húga, ha jól emlékszem a 20. lett. Hát a "versenyemről"ennyit. Utána hazajöttem, ettem pár falatot elvoltam, aztán párszor beszéltem DrF-fel, és kiderült, hogy mehetek a korábbi vonattal, ami 22.23-kor indult a Déliből, és kb 23.23-ra lent is voltam. Aztán jött DrF és és besétáltunk a célhoz. Ott minden oké volt, aztán lepihentünk (én még aludtam is, ugyanis én is felkeltem reggel). Aztán hazafelé reggel mindenki gratulált a többieknek, hogy bravó ügyesek voltatok, azt hitték, hogy én is megcsináltam. :-)
Kb ennyit tudtam írni, a 100 m-t nem adom a számlálóhoz, bár, ha a verseny elötti boltból boltba sétálgatás hosszát összedanánk, az is lenne pár kilóméter.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése