2009. május 17., vasárnap

Lungompa

Avagy transzban futó himalájai szerzetes...
Ezt ma annyira nem élveztem. Shit. Nem szeretem ezeket a napokat, amikor jön a meleg. Igen tompának éreztem magam, alig ment a lábam. Persze a bujkáló-sunnyogó fogfájás sem olyan motivációs tényező, ami segít széthajtani magam... Úgyhogy igyekeztem nem figyelni semmire, se külvilágra, se belülre, csak menni - mint egy igazi lungompa.
Baj egy szál se, elfáradni nem tudtam, térdemet nem készítettem ki - tehát végül is teljesítettem a tervet, vagyis egy nem túl gyors, szinten tartó 21-et. Csak épp könnyed nem volt. Érdekes módon az utolsó 4-5 km-re állt össze valami futómozgás-féle.
Melegem annyira nem volt, de ez a front kikészít. Pólót megint nem vettem, így sikerült felsőtestemmel riogatnom békés családokat. "Apu, meztelen bácsi jön!"
Az egyetlen jó a mai edzésben viszont igazán nagyon jó: sikerült mélyebben összeismerkednem DrSequence-szel. És nagyon jó arc! Most már szívembe zártam; amíg aggódtam, hogy esetleg kicsi lesz, addig nem mertem. Pedig ez a fehér alapon kék-sárga az mindig megdobogtatja a szívem! Szóval jóban leszünk, DrS nagyon állat! Kissé kockázatos volt egy 21-essel avatni, de ennél rövidebbet nem futok, és nem vagyok az a csávó, aki csak nézi, hogy az új cipő ott nem porosodik eléggé a sarokban. És ha arra gondolok, hogy ez egy 100$-os cipő, én meg féláron szereztem... :)
Úgyhogy örömmel emelem a számlálót... NEEEE! EZ NEM LEHET IGAZ! :)

SZÁMLÁLÓ 799 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése