2009. április 13., hétfő

Álmok, vágyak

Nem akartalak titeket minden kis hételeji szaladgának a részleteivel terhelni. De, így más. Ez igazán jól esett és kivételesen objektíve is jól ment. Pár napja határoztam el, hogy ha nem tudok a közeljövőben versenyezni, akkor a júniusi városi 10-esen kellene jól szerepelni. Régi vágyam, hogy gyorsuljak egy kicsit és legalább megközelítsem a 2006 tavaszi formámat. Így az előző futásnál hosszabbakat léptem... Már az első néhány 100 méter után az volt az érzésem, hogy elfutottam az elejét. Vsz. így is volt, és az egész egy hosszú agónia volt. De vagy 4 perccel hamarabb értem körbe, mint eddig bármikor. Ma nem akartam nagyot/gyorsat futni, de nem akartam a korábbi 2 év szöttyögős tempóját sem. A terv az volt, hogy az elején visszafogottan, aztán majd lehet gyorsítani, de csak amíg jól esik. Az órát most én sem néztem, ezért nagyon kellemes meglepetés volt, hogy már csak 0,5 p/km-re vagyok az álmomtól. (A korábbi 1,5-1-ek helyett.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése