2009. április 27., hétfő

BR is along the Danube

Daviddal a hétvégét Cegléden töltöttük és ott nem nagyon volt lehetőségünk, időnk a futásra, így a hétvégi edzések kimaradtak és a Május 3-ai félmaratonra való felkészülés így teljes egészében erre a hétre maradt. Mivel a "rápihenés" taktikáját szoktam preferálni, így elég nehéz magam rávenni bármilyen aktivitásra, de ha egyszer muszáj, hát muszáj...

...ja és DrF, nagyon jó lett a kékfejű gyík képed, épp ilyet láttunk mi is Cegléden, majd mutatok én is képet! Ma ZH után jöttem haza és így 2 lehetőségem volt, vagy éhgyomorra megyek el futni, vagy eszem valamit és akkor estig nem tudok menni. Az első verzió győzött és bár hosszú futást terveztem, mire nekiindultam már nem terveztem semmit. Az útvonal gerincét a standard "7 km"-esem képezte (www.gmap-pedometer.com/?r=2768177), amit csak úgy kb-ra lehet jelölni a google föld-ön, mert mifelénk csak az autóutak vannak jelölve... a mai futásom még abban (is) különbözött, hogy nem álltam meg a gát végén, hanem felfutottam az M0-ás hídhoz, na s persze vissza. Ez két hajtűvel, kis kanyargással 8 km-nek vehető (valójában 200-250-el hosszabb talán). Ez nem sok, de éppen elég lesz, főleg azért mert az odafele érezhető laza, de tempós futásomat visszafele egy nagyon erős szembeszeles futás váltotta fel. Elég keményen arcbacsapott a forduló után kicsivel (akkor kezdett el fújni, addig nem fújt), így a végére eléggé kifáradtam. A tűző nap már csak fénypontja volt a budapesti életnek.

Szívesen futnék veled abban a szép erdőben Sven! Így tovább :) DrF te meg beteg vagy, de ezért szeretünk. Én meg....
SZÁMLÁLÓ 518 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése