2009. április 30., csütörtök

Dunavarsány infók

Azt beszéltük, hogy a kökiről induló 8:32-es vonattal mennénk, akkor találka olyan negyed órával előtte lehetne biztonság kedvéért, a pénztáraknál mondjuk. Rajt 11-kor van, a vonatút 30 perc, szóval lesz időnk bőven elintézni mindent, átöltözni, bemelegíteni.
A versenyen víz 2 km-enként, frissítés (energiaitallal, gondolom, meg talán kajával) 4 km-enként. Váltóban először van a 9 km, szóval én a második szakaszt futnám, ez azt jelenti, hogy Magdi elrajtol a mezőnnyel 11-kor, én meg átballagok a váltópontra, ami 600valahány méterre van a rajttól.
Nem időért futom én sem, mostanában eléggé ramaty formában vagyok, edzeni nem sikerült most sem, ezért is kellett lemondanom a félmaratont, meg úgy általában valami kedvetlenség fogott el a futással kapcsolatban, nem bírtam sehogyse rávenni magam, hogy futócipőt húzzak, és nekivágjak az aszfaltnak, valami hülye fáradékonyság jött most rám. Talán valami allergiás tünet, mert most bővelkedem mindenféle alergiás tünettel is ám. Mindegy, szóval a lényeg, hogy az idő miatt nem kell izgulni, én már annak örülni fogok, ha reggel fel tudok kelni, és ki tudom magam vonszolni a pályaudvarra.
A példás sportolók előtt le a kalappal, így a rajt után utólag is hajrá a sárga hetveneshez, meg a versenyen kívül, az otthoni és az "otthoni" pályákon futóknak is csak így tovább.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése