2009. április 5., vasárnap

Félisten

Először is szeretnék minden tókerülő futónak gratulálni! Szép teljesítmény volt DrF! Jó verseny lehetett, még sok-sok ilyet!
A mai napra én is hosszabb futást terveztem, ui. mára időzítettem az idei első félmaratonomat. Bár még mindig nem tudom, hogy el tudok-e jutni versenyre, de évek óta ilyenkor tavasszal futok néhányat.
Viszonylag egyszerű útvonalat néztem ki, így tényleg a tájra, meg a futásra tudtam figyelni és nem kellett az utat keresgélni. Észak felé mentem oda-vissza a folyó mellett, utána egy kis városi bolyongás. Akit bővebben érdekel, klikk ide: http://www.gmap-pedometer.com/?r=2688869
Igazán jó futó idő volt: 10 fok, kis szél, ami a végére egy kicsit erősödött és mintha Thor jeges lehelletévé vált volna. Bár lehet, hogy csak elfáradtam. Nagyon jól indultam és végig az volt az érzésem, hogy jól esik és jól is megy. Úgy érzem egyetlen hibát követtem csak el: kb. 19-nél megnéztem az órát. Összeomlottam. Már több, mint 2 órája futottam. Próbáltam legalább fizikailag nem szétesni. Közben volt időm reálisabb terveket szövögetni. De összességében jó élmény maradt és már nagyon várom a következő hosszúfutást, amit igyekszem egy fokkal kevésbé forgalamas helyen lefutni.
SZÁMLÁLÓ 290 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése