2009. április 5., vasárnap

Egy jó váltó, az mindig jól jön!

Hát, én is túl vagyok a kajáláson, fürdésen, hajmosáson. Az tök jó ötlet volt, hogy reggel lezúztam bringával a Délihez, és akkor így tudtuk váltani egymást, meg frissíteni is lehetett. Csak az volt a rossz, hogy többen is beszóltak nekem, amíg leértem a moszkvához. A verseny elején Dávid kezdett, 11 km-nél váltottam le. Nagyon rossz volt bringázás után futni, pedig be is melegítettem. Mindegy. A 22. km-nél Dáviddal cseréltünk, pedig lehet, hogy bírtam volna még, de nem baj. Mostmár mindegy. A karomon engem is elég rendesen megfogott a napA futásom elején sajnos megint beszorult a levegőm, viszon annyira jó volt, hogy én mehettem az emelkedőn felfelé, mert bírtam. A többiek meg nem. :-) (Többiek= többi futó) Nagyon jó volt találkozni DrF-el, bár nem akartam, mert az azt jelentette, hogy nagyon lelassultam. Mindegy. A futás nagyon jól esett, hazafelé is jó volt bringázni, bár be kell valljam, felfelé toltuk. Remélem jövöre is megyünk! És ezúton én is szeretnék graulálni a futóknak, azoknak is, akik lélekben voltak velünk. Jó pihenést!
Számláló 269 km. És örülünk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése