2009. április 26., vasárnap

BR is in the forest

Ma én is nekiindultam. Biztosan ismerős jelenetek: á inkább a másik zokni, mert vízhólyagjaimnak az jobb; na még egy kis mellékes; nem lesz túl hideg ha rövidben megyek? Bő 40 perc onnan, hogy a jótündérnek kimondtam a varázsigét: na megyek futni. De mindezek mellett, jól esett. Ott voltam, ahol a múltkor megszívattam magam a nagy hóban. http://www.gmap-pedometer.com/?r=2668300 Most jobb terepviszonyok fogadtak. Kiderült az is, hogy a nagy elhagyatott préri, amit láttam, ilyenkor golfpályaként üzemel. Tanulságos volt: 1. nem húzzuk meg a végét, ha nem emlékszünk pontosan milyen messze is van a kör vége. 2. nem kellene annyi plusz súlyt cipelni derékmagasságban és akkor mehetne/menne jobban is.
Az 500-ast elviszem, így a
SZÁMLÁLÓ 510 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése