2009. április 14., kedd

Szünet utolsó napja

Most értünk haza egy jó kis hegyi edzésből, ami meg kell mondjam, nagyon jó volt. Én diktáltam a tempót DrF meg követett, és sikerült nem elfutni az elejét, de nem is mentünk túl lassan, mint ahogy szoktam, tehát most örülünk. A második felében (bár nem tudom, hogy hol van a fele, lényeg, hogy a lejtő tetejétől kezdve) kicsit elhúztam, és megpróbáltam hosszabbakat lépni, gyorsabb tempóban menni. Ez sikerült is, csak sajnos muszáj volt lassítanom, mert jött egy család 3 kislánnyal meg 2 kutyával, amik nem voltak megkötve. Persze a kutyák elkezdtek jönni utánam, erre én lassítottam és szóltam nekik, hogy ugyan fogják már meg, had fussak. Mindegy. Az erdő aljánál úgy voltam vele, hogy ennyi elég lesz és megvárom DrF-et, aztán inkább futottunk tovább hazáig egy jó erős tempóban. Ja, közben elkezdett esni az eső, ami nagyon jól esett (ha-ha-ha), mert éppen kezdett egy kicsit melegem lenni. :-)
A vivicittára a drukkolásokat meg nagyon köszönöm! Számáló 390 km!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése