2009. április 15., szerda

Élek még, csak túl sok közölnivalóm mostanában nem volt, mivel a szünetben nekem is sikerült megbetegednem, és most is bizonytalan még, hogy hogyan reagálna a szervezetem, ha futnék egyet. De mivel rólam van szó, talán annyira nem is bizonytalan: rosszul. Ezért szerintem én most hétvégén kihagyom a versenyt, ne haragudj Áron. :( Azért próbálj rá toborozni a kevésbé lusta és egészségesebb futók közül, akik mondjuk az elmúlt másfél héten mozogtak is valamit, vannak ilyenek, hisz elárulták már magukat a bejegyzéseikkel :)
Hülyén hangzik, de rosszat tett nekem a szünet. Nem tudtam mit kezdeni magammal, tanulnivalóhoz hozzá se nyúltam, semmi produktívat nem csináltam. Aztán erre az élőhalott állapotra egyfajta válaszként jött a betegség a szünet felénél. De már az is jót fog tenni, hogy most majd minden nap fel kell kelni adott időben, ami rendszerint korán van, mert a hét 4 napján 8-ra megyek, szóval a kényszeres kimozdulás (még ha csak az iskolába is) reményeim szerint kilendít a nyomott állapotból.
Nem tudom még, melyik félmaraton lesz idén az első, Áronnal átbeszéltünk 1-2 időpontot, és május 2-3-i hétvégén van 2 verseny, egyik Dunavarsányban, másik Kismaros Királyréten, ezek valamelyikén gondolkodom most. Van még korábban is, csak az ilyen Nagykanizsa, meg hasonló messzeségekben. És így a bejegyzésem végére érve kezdek kis bűntudatot érezni, hogy ilyen könnyen passzoltam egy 10,5 km-es hétvégi futást, szóval maradjunk annyiban, hogy egyszer még megrágom az ötletet, aztán majd meglátjuk, milyennek tűnik.

P.S.: Néztem Gergő futóútvonalait, és mit mondjak, változatos, sok híd, útkereszteződés... én fele ennyi akadályért már nyafogok az én útvonalam miatt, nem szeretem a kényszermegállókat (forgalmas kereszteződések, kóborkutyák, stb). Az viszont jó, hogy sikerült úgy összerakni a távokat, hogy nincsen bennük szakaszismétlődés ill. több kör. Én is ilyenen töröm a fejemet, hogy felénk merre rakhatnék össze hasonló útvonalakat a fenti szempontok szerint.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése