2009. április 26., vasárnap

BudapestRun is in the saddle

Szép útvonal, Sven!
Hát mi nyeregbe szálltunk ma, igazából egész nap nyomtuk, hegyre fel, hegyről le. Én így pihenek ki egy 24-est... :)
Elindultunk 10 körül hazulról, feltoltuk a Nagy-Kopaszra, aztán lementünk Nagykovácsiba, aztán megint fel a Nagy-Szénásra. Ott szörnyekkel is találkoztunk!Hogy az mennyire gyönyörű hely... Döbbenetes látvány fogadott minket, meg rohadt hideg szél.
Mivel nem vittük túlzásba az öltözködést, álltunk is tovább. Zsíros-hegy, aztán onnan lecsurogtunk Hűvösvölgybe közben nehezítve némi sziklákkal, ahol valahogy lekecmeregtünk, bringákat cipelve. Aztán Hűvösvölgyből még egy mászás, és hopp, már itthon is voltunk kb. 5-re. Szép nap volt! Ez a bringával kirándulunk-műfaj tetszik nekem, még sosem csináltam ilyet, de szerintem még fogok!
A számlálót ma nem növeltük, de lefáradtam, mint a dög... Végül is erről szól a dolog! És volt alkalmam odaköszönni a sárga jelzésnek is itt-ott... Már alig várom a csütörtök estét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése