2009. április 19., vasárnap

BudapestRun is everywhere

Egy hétvége alatt két versenyen képviseltettük magunkat! Ez igen! Szép volt, lányok-fiúk!
Én is sportolgattam kicsit, össze-vissza cikáztam a bringával, és láttam az egész versenyt. Nagy banzáj, meg kell hagyni. De az ilyet már szívesebben nézem kívülről, a kicsi versenyek jobban fekszenek nekem.
David, aneron, nagy gratula a krosszozáshoz! Bizony, aki nem szokott hozzá az emelkedőkhöz... :) De szép volt!
Sven, neked mihamarabbi jobbulást! Mire megint futsz, már tavasz lesz! Biztosan anerontól kaptad el a nyavalyát, blogon keresztül... Láttunk egy pár srácot a budapesti japán gimiből, nem tudom, van-e üresedés náluk, de nagy előrelépés lett volna a kínai után... :) Rögtön rád gondoltunk... :)
aneron, júni 27-én a Bükkben "bringáznánk" egyet... Ha van kedved és ráérsz...
M: gratulálunk a szép és magabiztos teljesítményhez! Én láttam "belülről", és magabiztos volt, lehet rá építeni, csak most ne hagyd abba!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése