2009. április 2., csütörtök

Mozi

Mai napra elhatároztuk, hogy elmegyünk sulik után moziba, mert az olyan jó dolog, meg úgy is régen voltunk. Ebből az lett, hogy DrF odajött a sulimhoz, vásárolgattunk, meg vettünk neki egy tök jó futógatyát.(Persze "nem volt 2 fillér.") Aztán arra gondoltunk, hogy "Á, olyan jó idő van, ne menjünk moziba, inkább fussunk egyet." Most értünk haza, és szerintem nagyon jó volt. A hegyen mentünk kb. 7, 5 km-t fejenként, de elég jó tempóban, magam is csodálkozom, hogy én tudok így menni.
Tehát SZÁMLÁLÓ 230 km.

Ja, majdnem kifelejtettem a 2 vérmókust, akiket az erdőben láttunk.

David! A szombatin még gondolkozz el nyugodtan, ha tanulni akarsz, akkor tanulj csak (elvileg nekem is azt kellene). Én mindenképpen megyek, gyere Te is, tök jó móka lesz! Én sem ígérek jó időeredményt, majd futunk, ahogy jól esik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése