2009. április 25., szombat

BudapestRun is in the mountains

Nos, lefutottam a hétvégi hosszút. Jó volt, bár amikor elindultam, nem lobogott bennem az a nagy harci tűz. Volt kedvem futni, csak egy kicsit tompa voltam; nem élveztem a futást, csak úgy történt velem a dolog. A Normafánál találkoztam Kócza Rékával, de csak integettem, és mentem tovább. Hideg volt eléggé; pólóban pont jó, de megállni nem lett volna kellemes.
Gyönyörű zöld volt már minden! (Biztos a svédek is ismerik ezt a színt, hiszen a kékből és a sárgából ki is tudják keverni...) (Kegyetlenül vicces vagyok...) Végül is jól ment a futás, ideális volt ez a 16-18 fok, és a vége, amitől tartottam egy kicsit, éppen hogy már jól is esett. Az utolsó 5 km-re felpörögtem, és a tempó is rendben volt. Ahogy számolgattam, még az időm is jobb volt, mint a múltkor, de csak kb, mert nem mérem.
Úgyhogy örömmel jelentem, hogy... Bakker, mekkora lúzer vagyok...

SZÁMLÁLÓ 496 km

Jól van, legyen a tietek az 500... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése