2009. április 6., hétfő

Tervező

Az az oldal hozta meg a kedvemet az útvonalaim megtervezésére, amit be is linkeltem a múltkor. Meg persze a kényszerűség, mert nem ismertem/ismerem még a várost és kellett, hogy legalább hozzávetőleg tudjam, hogy mennyit fogok futni. Aneron emlékezett, hogy a Tudás útjának is ezzel mérték ki a távját és ő tanított meg használni. Sajnos, a több, mint 100 futóútvonal között, a lakásomtól induló 21-es kör nem volt, így kénytelen voltam csinálni. Természetesen az ötletet, hogy merre menjek loptam és 2 útvonalat dolgoztam egybe. Kis szerencsém is volt, hogy pont annyi lett és nem kellett fél napot tölteni a tervezéssel. Thor csókja kis híjján ágynak döntött, de végül is csak izomlázzal és egy enyhe megfázzásal, bontakoztam ki szorító öleléséből.
Nagyok vagytok! Éljen a duathlon és a 28 km! DrF, melyik maratonra készülsz? Esetleg a Kinizsit akarod fél nap alatt lenyomni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése