2009. április 19., vasárnap



Hú, hol is kezdjem. Reggel minden rendben volt, nem paráztam egy kicsit sem, és ezt nagyon furcsálltam, mert mindig szoktam. A rajtnál minden rendben volt, kivéve, hogy legalább 8 percet a napon kellett állnunk, mire startolni tudtam. Az indulási időm 3 perc 53 mp volt. Az első kilómétereken nem volt semmi gond, még a meleget sem éreztem. Még. DrF bringával kísért, ami nagyon nagy segítség volt, és nem csak akkor, amikor frissített, hanem amikor csak úgy drukkolt, hogy "hello baby, tök jó vagy"! Nem tudom, néztétek-e a térképet, de a táv legnagyobb részét a rakparton futottunk a tűző napon, mei nem tett jó se nekem, se a többi futónak. A 6. km után volt a fordító visszafelé, szóval volt még hátra ugyanennyi. De nem baj, akkor is jól voltam még. Visszafelé sikerült pár embert megelőznöm, ami jót tett a lelkemnek. A 10. km után kezdetem roszabbul lenni, de nem adtam fel, csak annyira rossz volt a tűző napon átfutni a Mardit-hídon. Ott éreztem azt, hogy teljesen kész vagyok, persze DrF dicséretei visszahozták az erőmet. A 11 km második felében már sikerült gyorsulnom, és még azt az idegesítő srácot is leleőznöm, aki hol elöttem, hol utánam futogatott/ sétálgatott. Az időm 1 óra 7 perc 20 másodperc lett, aminek nagyon örülök, csak ne lett volna ilyen meleg, akkor talán kicsit gyorsabb lehettem volna. Mindegy. DrF-nek nagyon köszönöm, hogy frissített, hogy az egészet végigcsinálta velem, köszönöm, hogy noszogatott, hogy menjek edzeni, meg ilyenek. Büszkén növelem a számlálót 12 km-rel, tehát SZÁMLÁLÓ 461 km. (Az előzö szám elé lett írva, aneron 11, 5 km-t írt pedig 10, 5 volt, nem? Csak úgy szóltak, hogy szóljak.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése