2009. április 11., szombat

Szombat délelőtt

DrF! Annyira büszke vagyok rád, hogy nagyon! De tényleg!
Sajnos én most nem igazán tudok futni egyéb problémák miatt, de azért jó látni, hogy valaki izzad, akár helyettem is. Mindegy. A bringázás nagyon jól esett, kivéve, amikor le kellett szállnom és tolni kellett, mert nem tudtam felmenni az emelkedőn. A frissítések között volt alkalmam csinálni pár képet, itt van egy. (<-) A baj csak az edzés végén ütött be, mikor kiértünk az erdőből. Azt hiszem, a bringám első kerekének a csapácsával (mi, Budakeszin így mondjuk a csapágyat, nem kell belekötni) lehet valami, mert nagyon kattogott és ha felemelve a kereket elforgattam, akkor megállt, mintha szorulna. Szóval most egy ideig nem bringázhatok, aminek nem örülök, mert végre van egy kis szünet és az idő is jó, lehetne menni mindenfele bringával, de nem, nem lehet.
Viszont van egy jó hírem, jövő vasárnap drukkolhattok nekem, (akár élőben is, akár más országból is) mert itt az ideje, hogy a Vivicittát újra lefussam. Irány 12 km! Jó hétvégét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése